A legmodernebb technológiával csak azt tesszük amit mond vagy jelez nekünk. Ha a kocsi üzemanyagszint jelzője azt "mondja", hogy üres akkor a legközelebbi benzinkútnál megállunk és tankolunk. Ugyan azt tesszük ha a nyomtatónk tintapatronja üzenetet küld nekünk, hogy üres a tintapatron. Ilyenkor automatikusan rendelünk vagy nyúlunk a fiókba és vesszük ki az új patront és cseréljük a régit.
De mi van akkor ha a nyomtató üzenete nem pontos és több tinta van az "üres" patronban?
Ez a cikk azon Canon tintasugaras nyomtatóival foglalkozik amelyek a következő patronokat használják.
Néhány PG-30 / CL31
Néhány PG-40 / CL-41
Néhány PG-50 / CL51
Minden PG-210 / PG-210 XL, CL-211 /211 XL
Mindeng PG-240 / PG-240 XL, CL-241 / CL-241 XL
Ha utángyártott tintapatron behelyezése után sem hajlandó nyomtatni és hibakódot (pl. "E4" vagy "E5") jelenít meg akkor egyszerűen újra kell kalibráni a nyomtatót az újonnan telepített patronokhoz.
Először győződjön meg róla, hogy mind a fekete és mind a színes tintapatronok megfelelően vannak behelyezve a nyomtatóba és hogy az előlapja zárva van. Ezután tartsa nyomva a Stop/Reset gombot tíz (10) másodpercig. Amikor hallja, hogy a nyomtató mechanizmusa el kezd működni engedje fel a gombot (körben egy fejjel lefelé fordított háromszög) és várjon. Miután a Canon tintasugaras visszaállítási ciklus befejeződött a nyomtató többé nem jeleníti meg a hibaüzenetet és folytathatja a nyomtatást.
Canon tintasugaras nyomtató visszaállítása